Telefon stacjonarny w firmie – czy jest konieczny?

telefon-stacjonarnyNiewielkie firmy z reguły zatrudniają od 5 do 10 pracowników. Osoby te najczęściej pracują w jednym biurze lub w kilku sąsiadujących ze sobą pomieszczeniach. Czy warto kupować dla nich osobne telefony służbowe? Może lepiej jest zainwestować w jeden, wspólny telefon stacjonarny dla wszystkich z nich? Prowadzenie firmy bez posiadania telefonu w dzisiejszych czasach nie jest możliwe. Jak bowiem kontaktować się z klientami czy kontrahentami? Nie każdą sprawę można w końcu załatwić osobiście lub mailowo.

Czasem kilkuminutowa rozmowa telefoniczna pomaga rozwiązać nawet najtrudniejszy problem i uniknąć późniejszych konfliktów z klientem lub partnerem biznesowym. Nikt jednak nie może wymagać od pracowników firmy, by w pracy korzystali z własnych telefonów komórkowych – nawet jeśli przedsiębiorstwo jest niewielkie, to jego pracownicy powinni posiadać telefon firmowy. Jeżeli zakupienie oddzielnych telefonów jest nieopłacalne bądź zbędne, dobrze jest sięgnąć po wspólny telefon stacjonarny.

Telefony stacjonarne w firmie są bowiem rozwiązaniem tanim i wygodnym. Ważną zaletą telefonów stacjonarnych jest niska cena rozmów. Najtańsze abonamenty kosztują nie więcej niż kilkadziesiąt złotych miesięcznie, a pracownicy mogą w ich ramach korzystać z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych oraz na telefony stacjonarne. Z pewnością będzie to doskonałe rozwiązanie dla niewielkich biznesów, które nie mogą pozwolić sobie na bardzo wysokie wydatki.

  Współczesna architektura
Artykuły Partnera